Lesarska podjetja zadovoljna z udeležbo na sejmu Made Expo v Milanu

Ljubljana 1. decembra 2021 – Prejšnji teden se je iz Milana vrnila delegacija lesarskih podjetij, ki je obiskala sejem MADE EXPO Milano. Poleg ogleda mednarodnega sejma arhitekture in gradbeništva, ki je eden od najbolj uveljavljenih sejmov s področja trajnostne gradnje in opremljanja stavb v Italiji, so bila organizirana tudi poslovna b2b srečanja z italijanskimi arhitekti, agenti in partnerji. Člani delegacije so bili z obiskom sejma in poslovnimi pogovori zadovoljni, in pravijo, da je sejem kljub trenutnim razmeram izpolnil njihova pričakovanja.

Sejem Made Expo organizirajo vsaki dve leti in je namenjen predstavitvi izdelkov in storitev s področja gradbeništva in energetsko varčne gradnje. Na njem predstavljajo predvsem materiale in montažne elemente za gradnjo, konstrukcijske sisteme, izolacijske materiale in tehnologije, fasade, elemente za zasteklitve in senčila, elemente za ostrešja, elemente in tehnologije za energetsko varčno gradnjo, notranjo arhitekturo in materiale. Letošnji sejem je obiskalo 45.516 poslovnih obiskovalcev, naslednji sejem pa bo leta 2023 potekal med 15. in 18. novembrom.

V delegaciji so bili predstavniki sedmih podjetij in institucij, in sicer: Marles hiše, Jelovica hiše, Riko hiše, M Sora, iQwood, Donar in Lesarski grozd.

Dr. Tomaž Kostanjevec, direktor SPIRIT Slovenija: Naša agencija že vrsto let izvaja različne promocijske dogodke za promocijo lesa in slovenske lesnopredelovalne industrije. Tako že vrsto let uspešno organiziramo skupinski nastop slovenskih podjetij na sejmu Made Expo za slovenska pohištvena podjetja. S sodelovanjem na sejmu je slovenskim podjetjem omogočena promocija njihovih storitev in izdelkov ter vzpostavitev novih poslovnih stikov s tujimi poslovnimi partnerji.”

Danilo Anton Ranc, generalni direktor Direktorata za lesarstvo pri MGRT je dejal: »Slovenska lesna industrija ima velik pomen za naše gospodarstvo, za enakomeren regionalni razvoj ter zaradi ugodnih lastnosti lesa tudi za blaženje podnebnih sprememb. Slovenska lesna podjetja so inovativna, fleksibilna in zaupanja vredna, ponudijo pa lahko širok spekter visokokakovostnih izdelkov in storitev. Že tradicionalno je njihov delež izvoza preko 50% na najzahtevnejše trge EU, tudi italijanskega

Bernard Likar iz Lesarskega grozda pa je dodal: »Gre za delegacijo, s katero ponovno vzpostavljamo organizirane poslovne dogodke na tujih trgih v živo od zime leta 2019, ko se je začela pandemija. To nas navdaja z upanjem na nadaljnjo normalizacijo tovrstne podpore na tujih trgih. Naša pričakovanja na italijanskem trgu, ki predstavlja za Nemčijo drugi največji izvozni trg za lesno panogo, so bile predvsem nove poslovne povezave z arhitekturnimi biroji, agenti in podjetij s področja lesne gradnje. Odzivi italijanskih partnerjev so bili nad pričakovanji, januarja pa pripravljamo še delegacijo lesarjev na svetovno razstavo EXPO Dubaj

Delegacijo so skupaj organizirali Javna agencija SPIRIT Slovenija, Direktorat za lesarstvo pri MGRT, GZS – Združenje lesne in pohištvene industrije in Lesarski grozd, ob podpori Veleposlaništva Republike Slovenije v Rimu in Generalnega konzulata Republike Slovenije v Milanu.